Klachtenprocedure

Wij vinden het belangrijk om te weten wanneer er iets gebeurt waar u het niet mee eens bent of als u het gevoel heeft dat u niet juist behandeld bent. Om u te helpen de juiste weg te vinden voor uw vraag, klacht of melding, hebben we de stappen die u kunt nemen op een rij gezet.

 

1. Wacht niet

Hoe sneller u handelt, hoe beter. Daarmee voorkomt u dat de situatie onnodig uit de hand loopt.

 

2. Spreek de juiste persoon aan

Bespreek uw probleem eerst met de persoon om wie het gaat. Wanneer dit niets oplost, neem dan contact op met de programmacoördinator van School's cool. Heeft uw probleem betrekking op de programmacoördinator, dan kunt u onderstaand formulier gebruiken om in contact te komen met de manager.

 

3. Neem de tijd

Voer een gesprek over een probleem niet even tussendoor of telefonisch, maar maak een afspraak en zorg dat u voldoende tijd hebt om uw standpunt toe te lichten.

 

Komt u er niet uit?

Soms lukt het niet om uw probleem op te lossen. Dan kunt u een klacht indienen. Voor het indienen van een klacht verwijzen wij u naar onze klachtenregeling. Hierin geven wij informatie over de afhandeling van klachten. U kunt de regeling ook opvragen door een mail te sturen naar info@schoolscoolnijmegen.nl

 

Opmerking: De met * gemarkeerde velden zijn verplicht.

Download
Klachtenreglement School's cool Nijmegen e.o.
Klachtenreglement 2022.pdf
Adobe Acrobat document 159.3 KB